Әлеуметтік зерттеу: тұтынушы өз құқығын біле ме?

Тұтынушы Сауда және интеграция министрлігінің Тұтынушылардың құқықтарын қорғау комитеті өткен жылы тұтынушылардың құқықтарын қорғау мәселелері бойынша әлеуметтік зерттеу жұмысын ұйымдастырды. Әлеуметтік сауалнаманы мемлекеттік тапсырыс аясында «Жаңа шабыт» қоғамдық бірлестігі жүргізді. Зерттеудің мақсаты екі негізгі бағыттан тұрады: біріншісі — белгілі бір қызмет түрлерімен халықтың қанағаттану деңгейін анықтау, екіншісі —  тұтынушыныңқұқықтық сауаттылық деңгейін айқындау. Зерттеу екі кезеңде … Әрі қарай оқу Әлеуметтік зерттеу: тұтынушы өз құқығын біле ме?